Så er den ventede årlige nye version af Band-in-a-Box til Windows udsendt! Desværre kommer Mac versionen halsende et halvt år bagefter.

Den største nyhed er en AI (kunstig intelligens) funktion : AI Splitter. Denne funktion separerer enhver multi-instrument audiofil til individuelle spor- bas, trommer guitar/piano, vokal og restlyde. Disse spor tilføjes din sang og gør det muligt at generere Band-in-a-Box spor sammen med disse. Du har nu mulighed for at omarrangere sange med kendte kunstnere (remix) .

Der er nu endeligt kommet understøttelse af VST3.

Andre AI funktioner er sangtekst generator som genererer temaer, genrer og endda hele sang ideer.

Desuden kommer der som sædvanligt nye RealTracks, RealDrums samt Artist Performance sæt.

Jeg har endnu ikke fået den nye opdatering, så ovenstående er fra PgMusics nyhedsopdatering.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion