Hejsa
Jeg anskaffede mig Band in a Box i 2023, men er ikke rigtig kommet igang med det. PGMusic gør faktisk et fint stykke arbejde med at gøre programmet tilgængeligt, men der er stadig mange områder, hvor man ikke lige har gjort sådan, at min skærmlæser er i stand til at læse hvad der står på skærmen.
Jeg har en række begynderspørgsmål om programmet, som hvis de bliver besvaret helt sikkert vil få sparket mig i den rigtige retning.
Så hvis der er nogen, som kan og vil undervise en fattig pensionist til en overkommelig pris vil jeg meget gerne modtage en mail om det i min indbakke.
brian@blindkom.dk

Jeg synes virkelig de nye ting fra i år lyder godt. AI er jeg rimelig ligeglad med og til stemsplitting har jeg et bedre program, men man kan jo få timer til at gå med bare at lytte til alle de fede styles og real tracks. :-)
På forhånd tak.

Brian Hovmand Olesen, Aalborg

Hej Jeg er en blind dansk musiker, som for nylig har kastet min kærlighed på Band in a Box. Jeg komponerer selv musik, har nærmest altid spillet keyboard og klaver og spillet til utallige fester gennem tiden. Jeg har som I kan se rundet de 53 år. :-)